How to Research Trends: move beyond TREND WATCHING to kickstart INNOVATION (Inglés) Tapa blanda – 21 agosto 2016
Els Dragt How to Research Trends: move beyond TREND WATCHING to kickstart INNOVATION (Inglés) Tapa blanda – 21 agosto 2016 completo Els Dragt colección completa del libro - How to Research Trends: move beyond TREND WATCHING to kickstart INNOVATION (Inglés) Tapa blanda – 21 agosto 2016 de Els Dragt se vendieron por cada copia. El libro publicado por BIS Publishers bv (21 agosto 2016). Contiene 200 páginas páginas y clasificadas en el género Negocios y finanzas, Marketing, Emprendimiento empresarial. Este libro tiene una buena respuesta del lector, está calificado 4,7 de 5 estrellas por 8 lectores. Regístrese ahora para acceder a miles de libros disponibles para su descarga gratuita. La inscripción fue gratuita.
Detalles de How to Research Trends: move beyond TREND WATCHING to kickstart INNOVATION (Inglés) Tapa blanda – 21 agosto 2016
Si ha decidido buscar o leer este libro, a continuación encontrará información detallada de How to Research Trends: move beyond TREND WATCHING to kickstart INNOVATION (Inglés) Tapa blanda – 21 agosto 2016 para su referencia.
Título del libro : How to Research Trends: move beyond TREND WATCHING to kickstart INNOVATION (Inglés) Tapa blanda – 21 agosto 2016
Fecha de publicación : 21 agosto 2016
Categoría : Negocios y finanzas, Marketing, Emprendimiento empresarial
Formato : Tapa blanda
Paginas : 200 páginas
Nombre del archivo : how-to-research-trends-move-beyond-trend-watching-to-kickstart-innovation-inglés-tapa-blanda-21-agosto-2016.pdf
Tamaño del archivo : 25.48 (La velocidad del servidor actual es {25.29 Mbps)
ISBN-10 : 978-9063694333
Autor : Els Dragt
How to Research Trends: move beyond TREND WATCHING to kickstart INNOVATION (Inglés) Tapa blanda – 21 agosto 2016 - Understanding trends, the emerging values and needs of groups in society provides you with a foundation to innovate and create change. This book gives you a candid and unbiased overview of the trend research process. lt brings a structured, research-based approach to the table instead of a crystal ball. 'How to Research Trends' is practical, hands-on and offers multiple perspectives on researching trends for professionals and trend students around the globe. lt shows you that researching trends is a skill that combines the intuitive and the analytical. This book is written for everyone interested in human-centred innovation and for everyone interested in learning more about trend research. Trend research includes so much more than just hypes, styles and the latest gadgets. It studies change and provides an analysis of emerging shifts in people's needs and wants. These trend insights are essential during any innovation process as a foundation to create future proof concepts that improve people's quality of life. Based on a 3 step method, you will learn in a hands-on way to scan your environment for signs of change, analyse your trend spots and apply your trend insights to kick start innovation. This book synthesises existing theories, concepts and ideas on trend research. The interviews with experts and students will guide you on your trend journey. This will help you to innovate and create change in the short and long term and execute your own trend research.
Categorías : Negocios y finanzas, Marketing, Emprendimiento empresarial
Tidak ada komentar:
Posting Komentar